lunes, 30 de enero de 2012

RESTAURANTS DE BARCELONA-CASA AMALIA





RESTAURANTS DE BARCELONA-CASA AMALIA


29-Gener-2012


Avui hem anat a dinar a Casa Amalia , es un restaurant que funciona des de el 1950,esta al Passatge del Mercat,4-6 , al costat del Mercat de la Concepció entre Aragó i Valencia, el telèfon es 933300303.


Quant jo vaig tenir el meu segon fill l´Oriol , a la Clínica de Santa Madrona ,


Situada al carrer Aragó Roger de Lluria ,el meu marit i la meva mare varen anar a dinar a Casa Amalia , i van tornar donant grans alabances del restaurant .La meva avia havia tingut una botiga a Lauria , que es com llavors es deia el carrer , casa cantonada Diputació i es coneixia molt be tots els comerços del voltant i com a bona gurmet també Casa Amalia i aixina també la meva mare .


Doncs be us parlaré del menú que vàrem escollir : de primer jo trinxat i el meu home cargols amb salseta una mica picant . El trinxat estava fet amb bròquil i mongeta blanca i trossets de botifarra negra ,¡deliciós !. De segon el meu home una paella amb verduretes i jo turbo al forn amb les seves patates , ceba i tomàquet , molt bo. De postres tatin de poma . Cafè i vi Torres i aigua .


Total 73,17 € , un bon preu . Valoració 7 sobre 10.


El dies de cada dia també fan menú per 12 € , i menús i menjadors especials per grups.


Montse Boada

No hay comentarios: