sábado, 16 de enero de 2010

HAITI

16-Gener - 10

Haiti. Tinc el cor trancat. Vaig sentir per la radio al despertar-me, que hi havia hagut , un moviment de terra de 7 graus a Haiti.
Sabia que era una Republica molt pobre , que les casas no resistirien aquest moviment; pero res no podia pensar-me de lo que vaig veure a les noticies de la televisio.
Deu meu ! , las llagrimas inundaven els meus ulls,
¿ Com podia estar pasan una cosa aixins en segle XXI ?.
Nens ploran, demanan per les seves mares, ja mortes. Mares desconsolades al costat dels seus fills sense vida.
Uns nois guardan una caixa , esperan que treguesin els seus pares cogats sota la seva casa derruida.
Miles de morts, avui diuen 50.000, pero crec que seran mes i mes..
Avui han arrivat a Puerto Principe, molts avios carregats de ajuda humanitaria, medicaments, i menja.
Bombers amb gosos , metges sense fronteres .etc,
Tot, el mon s´ha movilitzat.
Es de agrair.
Qui mes qui menys, ha donat un donatiu a traves de Creu Roja , o altres ONG.
Tot esta molt be.
Pero jo hem pregunto: ¿ Com pot ser que en llocs civilitzats , molt aprop de EEUU, ,encare puguin pasar aquestes desgracies?.
De qui depen?.
Dels seus governants, o poder una mica de nosaltres que sempre mirem cap a un´altre costat. ?.
Si llegiu aquest blog, doneu algun centimet, encare que nomes siguin 5 euros.
De MOLT POC, entre tots,podem conseguir MOLT.
Gracies,

MONTSE BOADA

No hay comentarios: